معرفی سامانه تهران من
نوشته شده توسط : danial

بر اساس طرح ترافیک جدید تهران از این پس اگر بخواهید در حلقه دوم طرح ترافیک تردد کنید باید حتما در سایت تهران من ثبت نام کنید تا 20 روز حق عبور و مرور رایگان برای شما فعال شود. یکی دیگر از امکانات سامانه تهران من این است که شما می توانید در آن وضعیت تردد خودرو خود را بررسی کرده و در صورت ورورد به محدوده هزینه آن را سریعا پرداخت کنید تا جریمه نشوید. پس از معرفی سامانه تهران من این را هم بگوییم که علاوه بر خدمات مربوط به طرح ترافیک ، شما می توانید از طریق این سامانه برای خرید بلیت مترو و پرداخت هزینه پارک حاشیه ای نیز اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وبسایت مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1170/معرفی-امکانات-سامانه-تهران-من.html

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: